Skrivet av: boatpastor | april 23, 2010

GRATTIS HV 71!

Ett stort Grattis till HV 71 som vann matchen mot Djurgården med 5-4. GRATTIS! Ni är KANON!

Dricker mitt morgonkaffe nu. Ska strax iväg till gymmet och träna. Sedan tar jag min promenad. På eftermiddagen bär det av mot stan och frissan. Ska färga håret och klippa mej. Vill vara fin till tv-sändningen ”Vårkvällar”, på Tisdag på Kanal10, Sveriges enda, största och bästa tv-kanal.

Idag känner jag en oerhörd tacksamhet för att Gud är så god. Jag ringde Elvis (Tage), Östersjöns egna Elvis igår kväll. Han är fortfarande på sjukhuset, men det han sa till mej gjorde mej själaglad.

Han berättade att den bönen som jag bad för honom för någon dag sedan i telefonen, var kraftfull och att han sedan dess har varit bättre. Han var så glad att jag ringde. Jag sjöng ”How great thou art” till Tage och han sjöng med. Han älskar den sången, precis som Elvis Presley gjorde, det var hans favoritsång. Vi pratade länge. Tage är min bästa vän. Han fick en propp på synnerven som har påverkat synen, men han är bättre nu. Jag vill tacka alla som har bett  för honom. Fortsätt att bedja. Jag önskar att han blir helt frisk och att han slipper alla synstörningar och annat som kommit efter stroken, som han fick för några veckor sedan. Tack för förbön!

Jag är också tacksam för alla mina vänner. Ni är underbara! Ni är mera än guld värda för mej.

Ha en fantastisk dag allihopa. Glöm ej att ta vara på dina vänner!

God bless you!

Grattis HV 71. En rosbukett till er digitalt!

Elvis och ”Priscilla” på Färjan förra sommaren, på min födelsedag. (Tage kallar mej så).

OBS: I skrivandets stund fick jag ett sms, att Elvis (Tage) får åka hem idag från sjukhuset! WOW!

Kommentera

Kategorier

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

