Skrivet av: boatpastor | september 20, 2011

Lite foton från mina senaste 6 kryssningar!

Sätter in lite foton från mina senaste 6 kryssningar på Färjan, Viking Cinderella. Det blir dock inte jättemånga. Jag var ju till sjöss 3-8.9 och 10-11.9.

Det var fantastiska kryssningar. Mera om det i min kommande bok.

Som ni vet skriver jag på min Färjanbok, där kommer flera foton att hamna.

Min vän Tessan och jag på Färjan, Viking Cinderella.

Orkestern Framed, Tessan och jag.

Claes Lövgren och jag.

Östersjöns egna Elvis och Östersjöns ”hetaste” Båtpastor. (Jag brinner för Jesus och människor, ingen religion utan relation).

Båtpastorn på dansgolvet, inte för att jag dansar utan predikar.

Preaching till en nice kille.

Kryssningsvärden Per Nyberg, Claes Lövgren och jag.

Responses

  1. Trevliga bilder:-)


Kommentera

Kategorier

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

