Skrivet av: boatpastor | oktober 27, 2008

En spännande dag

Idag har jag haft en spännande dag. Fixade iordning mej. Fick samtal från aftonbladets fotograf. Åkte till stan, Jönköping. Solen sken. Men jag hade bara hunnit kliva av bussen så började det att regna nästan med en gång. Fotografen och jag skulle träffas vid piren kl 13.30. Men i och med regnet, var jag tvungen och störta in på team Sportia och köpa ett paraply. Kände ändå att frillan blivit förstörd. Sprang runt till ett par salonger och frågade om de hade 5 min tid att fixa mitt hår. Men ingen hade det just då. Gick in på SKÖNA JAG på Hoppets torg 6 i Jönköping(Tel. 036. 10 01 21) och frågade. De sminkade mej och fixade håret på stuts! Kanon! De skapade utrymme och tid fast frissan höll på med en annan, men hon gav mej tid. Tjejen hon höll på mej sa att det var ok. Sminkösen sminkade mej! KANON! TACK! Kommer flera gånger! Kan rekommendera alla att gå dit, när ni behöver fixa er eller handla. Sprang till piren. Var försenad. Så klart att ett tåg skulle passera precis så att jag hamnade i spärren. Men till sist träffade jag fotografen. Jag bad om ursäkt för att jag var sen och berättade vad jag hade varit med om. Han tog en massa bilder på mej från alla håll och kanter. Piren är bra ställe för där finns båtrestauranger. Men de bygger där så nån karl var lite arg på oss. Ja det blev trevliga foton (Hoppas jag). Resultatet syns på aftonbladet imorn! Sen lägger jag upp bilder på bloggen när jag fått dem. Sen tog vi bilder vid ett stort kors ute! Fick ej ta inne i en kyrka!(konstigt nog). Blev otrevligt bemötta! Skärpning KRISTNA! Intervjun gav jag igår. Så tidningen aftonbladet imorn, där är jag med! Vidare ringde kanal5 och gjorde en intervju med mej. Resultatet och klipp ur mina predikoscener som de ej tog med på färjan avsnitt 3, finns snarast att se på kanal5 hemsida! UPPRÄTTESE FÖR FELVINKLINGEN  ÄR VAD DETTA ÄR! Folk på stan kände igen mej från färjan. Många tyckte att det var jättebra och att jag sjöng bra på tv, att jag var glad och trevlig mot alla ,nykter osv..En del tyckte att det var synd att inte de visade mej i bild under hela min gospelsång, samt att det jag egentligen håller på med ej kom fram. En del tyckte allt var bra. Delade meningar! Ja gott folk KÖP AFTONBLADET IMORN! Se på kanal5 hemsida det närmaste! Ha det bäst! Kram. Östersjöns hetaste båtpastor. Ruth

Responses

  1. Jättefina bilder på dig i Aftonbladet.
    Carin

  2. Tack Carin!Har inte sett dem än. Ska ut och köpa tidningen. Ha en fantastisk dag! God bless u!Kram. Ruth

  3. Ja, du är verkligen snygg där!
    Jag måste bara få fråga var du köpt dina svarta blanka tights(?) som du har på bilden. Jag tänkte köpa till min flickvän men hittar inga.
    Har du något tips? Går det att få tag i i Stockholm?

    Lycka till med missionerandet!

    Anders

  4. Tack Anders! Mina svarta snygga moderna tights har jag köpt på Gina Tricot. min favoritaffär! Lycka till att hitta sådana. Finns säkert i Stockholm också! Ha det bäst. God bless u! kram. båtpastor Ruth

  5. Tack!

  6. Får ju nästan för sig att du gillar att synas men är det inte lite löjligt att gråta ut i aftonbladet? Ingen normal människa gjorde väl kopplingar till prostitution iom din medverkan i ”färjan”

  7. Till nyfiken. Tack så mycket! Allt det bästa till dej! God bless you! Ruth

  8. Till nyfiken. Tack så mycket! Allt det bästa till dej! God bless you! Ruth

  9. Hej Magnus! Tyvärr missförstod många mej. Tacksam för upprättelsen. God bless you! Kram. ruth


Kommentera

Kategorier

