Skrivet av: boatpastor | november 18, 2010

Blir igenkänd från tv-succen Färjan!

Blir ständigt igenkänd överallt jag går från tv-succen Färjan. Det är lite kul ju.

Idag igen när jag stod i en mindre affär kom en kille fram och utbrast: ”Du är ju tv-kändisen från Färjan”, du sjöng någon sång där på scen”…

Sedan ville han snacka med mej…

Hur många ev er mina läsare vill att det ska bli en säsong 4 av Färjan?

Det vill jag.

Har en Fan Club på facebook gällande detta. Den heter: ”Vi som äskar tv-programmet Färjan på Kanal5”.

På Färjan, jag sjöng  Gospel i avsnitt 3, säsong 1, med  Las Vegas Orchestra.

Kommentera

Kategorier

