Skrivet av: boatpastor | november 26, 2010

Mitt möte med Johnny Logan på Viking Cinderella!

Nu i  November träffade jag för andra gången Världsartisten Johnny Logan på Färjan, Viking Cinderella.

Har bloggat innan om vårt allra första möte på båten.

Nu sist blev det ett kärt återseende må jag säga.

Johnny sa: -”How are you Boatpastor?, I have heard that you was on a Restaurang-televisionprograme lately”.

Han frågade hur Båtpastorn mådde och han berättade att han hade hört att jag var med på ett Restaurang-tv-program.

Jag berättade om Jesus kärlek till honom. Vi hade ett fint möte. Det han sa om tv-programmet stämmer ju, jag var med i ”Restaurang i vårt vardagsrum” på Kanal9.

Jag når såååå otagligt många kändisar på båtarna med det glada budskapet om Jesus.

Johnny Logan och jag på Färjan i November 2010.

Kommentera

Kategorier

