Skrivet av: boatpastor | december 4, 2010

Grattis min syster Sirkka-Liisa!

-”Hjärtliga gratulationer min kära syster Sirkka-Liisa på din 65 års dag idag.

Du är världens bästa syster. Du har ett hjärta av renaste guld.

Du vet väll om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du.

Sirkka-Liisa du är en sann medmänniska, vän, du är empatisk, du har humor.

Jag glömmer aldrig den dagen du kom till mej och stannade nästa en månad för att hjälpa mej, när jag hade fått bröstcanceråterfall och skulle opereras,  hjärtligt tack för hjälpen, du är min ängel”. 

För mej var det ovärderlig hjälp! Det glömmer jag aldrig!

-”Hoppas att din dag blir oförglömlig.

Må himlen kyssa dej och de bästa välsignelserna berika ditt liv”!!!!

-”Du har en fin familj med barn och fina barnbarn, känn dej rik.

Grattis fina Sirkka-Liisa på din stora dag, din dag”!

Vackraste rosbuketten till dej!

Denna sången är till dej Sirkka-Liisa<3

Kommentera

Kategorier

