Skrivet av: boatpastor | december 4, 2010

Vilken dag!

Oj oj vilken dag det har varit idag. Det började med julbak. Sedan åkte jag till Jönköping på ärenden. Käkade på Mc Donalds på Köpcentrat i Jönköping. Handlade julkort, en massa julklappar….

Träffade Julia från Paradise Hotel på A6. Hon kramade mej för hon blev så rörd av det jag sa till henne. Julia kände igen mej från tv-serien Färjan. Det var kul att prata med henne.

Vidare handlade jag mat på nya Willys på A6.

Min son och jag har stekt ca 160 julköttbullar ikväll.

Helt sjukt vad mycket man hinner på en dag!

Kramar!

Julia Krischel från tv-serien Paradise Hotel.

Kommentera

Kategorier

