Skrivet av: boatpastor | december 5, 2010

Trevlig 2:a Advent önskar jag er, fast jag har ingen rolig Advent själv!

Vill önska alla en trevlig 2:a Advent. Min Advent blev inte som jag hade önskat mej. Det som inte skulle hända det hände igen.
Jag har blivit hackad på min mail, msn och facebook igen. Lyckades få facebook-kontot tillbaks. Men inte de andra två ännu. Det tar tid. Har anmält det hela.
Polisanmälan på gång med. Accepterar inte sådant här. Hoppas de får fast den/dem som håller på.
Det är en djup ärekränkning, kränkning av ens privatliv och mej som person.
Vem vill mej illa?

Tänk gärna på mej idag och be för mej.
Tack!

Trots detta har jag slagit in julklappar, fixat käk, tvättat, fast jag har som en klump inom mej av ångest över det inträffade.

Må Gud välsigna oss alla.

Responses

  1. näää, hur kan det hända igen?Tycker synd om dej, kämpa på!


Kommentera

Kategorier

