Skrivet av: boatpastor | december 13, 2010

Söta Benjamin 4 år!

Söta Benjamins ord idag värmde mitt hjärta när jag läste dem på hans pappa Peters logg på facebook. Det stod följande:

Peter Karlsson.
‎-Men var är båten?
-Där är juh båten, dom bygger om den!
-Meen varför finns det ingen Ruth där?

Till saken hör att de tittade på Färjan-reprisen på Kanal5. Jag var inte med i det avsnittet just idag.

Lilla 4 åriga Benjamins ord värmde mitt hjärta. Benjamin är min syster Leas barnbarn. Marika heter Benjamins mamma.

Benjamin med sin kusin Isabell.

Responses

  1. =)


Kommentera

Kategorier

