Skrivet av: boatpastor | december 30, 2010

Jag tackar Gud för år 2010<3

Jag tackar Gud för år 2010 med allt vad det har inneburit, både glädje och sorg.

Tackar för frälsningen, hälsan, familjen, hem, mat, kläder.

Framförallt tackar jag för för att jag får predika Guds ord och vara en Guds kvinna.

Min största glädje i livet är att leva nära Jesus och vinna själar för honom.

Min Båtmission är mitt livs kallelse.

Jag tackar Gud för att jag lever på övertid, har övervunnit 2 bröstcancer och fick göra julen vacker för min familj och gästen.

Inför år 2011 är min ödmjuka bön att få nå ut till tusentals själar och vinna miljoner själar för Jesus.

Ha en välsignad nyår och ett fantastiskt nytt år 2011<3

Jag ber för er alla och välsignar er<3

Kram. Båtpastorn Ruth

Kommentera

Kategorier

