Skrivet av: boatpastor | januari 4, 2011

Gav du några Nyårslöften?

Gav du några nyårslöften på Nyårsaftonen?

Det gjorde inte jag direkt, enbart till Gud. Jag bad till Gud på mina bara knän, om att få vara till större hjälp för andra människor här i livet, jag överlät mitt liv i Guds händer på nytt. Jag bad för många saker. Lyssnade på sången ”On my knees”, medans jag bad. Det var härligt att ta emot det nya året i bön inför Gud.

Jag har en kallelse att predika, coacha människor, sjunga gospel, vilket jag också har gjort i 12 år på Östersjöns olika båtar. Har mest varit på Färjan, Viking Cinderella på senaste åren, efter min tv-medverkan i ”Färjan” på Kanal5.

Gav du några nyårslöften? Är det svårt att hålla dem tror du?

Berätta för mej, det vore trevligt.

Ha en fin morgonstund.

Kommentera

Kategorier

