Skrivet av: boatpastor | januari 25, 2011

Jag skulle egentligen ha varit i Argentina idag!

Jag skulle egentligen ha rest till Argentina, Buenos Aires idag på 6 dagars tv-inspelningar. Tv 3 producent kontaktade mej för ett tag sedan och frågade om jag ville medverka i ett nytt spännande program på tv3. Han tyckte att jag var så bra i tv-programmet: ”Restaurang i vårt vardagsrum” som gick på Kanal9, förra året och som nu går på Kanal5. (Jag medverkar på Torsdag den 27 Januari.,Kl.20.00 på Kanal5). Producenten gillade min personlighet och min energi.

Efter det att jag kollat på några You tube klipp tackade jag nej till tv-medverkan.

Känner mej glad och hedrad att producenten tänkte på mej. Han skulle återkomma med mera ”jordnära” program.

Framöver när ni kollar på tv3 och programmet: ”101 vägar att åka ut ur en gameshow”, då vet ni att där skulle jag ha medverkat.

OK, så är det nu. Jag kan inte vara med till varje pris…….Det var för tufft för mej. Kolla in You tube klippen så förstår ni vad jag menar. ”101 ways to get off a gameshow”. Jättekul för dem som vågar, jag gör det inte!

Självklart ska jag se tv-programmet och även nu i skrivandets stund så tänker jag på hur det skulle kännas att vara i varma (30graders värme) Argentina nu istället för i kalla Sverige.

Men jag är tacksam för själva livet ikväll.

Kramar!

Buenos Aires.

Buenos Aires, Argentina.

Först sa jag :”Ja”, till tv-medverkan, sedan sa jag ”nej”.

Kommentera

Kategorier

