Skrivet av: boatpastor | februari 1, 2011

101 sätt att lämna en Gameshow!

Tv-programmet ”101 sätt att lämna en Gameshow” har premiär på Tv3 den 3 Mars.
Det var det programmet som jag tackade nej till.
Först tackade jag ja, sedan efter att ha sett youtube-klippen fegade jag ur och tackade nej.
Se själva klippen på Youtube nedan, så förstår ni vad jag pratar om.

Läste på Facebook att Ola Lustig från RIX Morronzoo ska vara med. Det är ju kul.

Ska bli trevligt att se programmet och se vad jag ”Missade”,he he…Nej jag ångrar inget!

Men programmet är säkert spännande, inget ont om det. Men det är bara det att jag inte vågade vara med. Självklart ska jag titta på det!!!

Kolla in:

Kommentera

Kategorier

