Skrivet av: boatpastor | februari 2, 2011

Jag ger ALDRIG UPP!

Jag ger ALDRIG upp min tro på Jesus, min kallelse att predika, missionera, coacha, sjunga gospel, hjälpa andra och bedja för människor, ALDRIG! Har predikat på Östersjöns olika båtar i 12 år och det ska jag fortsätta med!

Det största miraklet, vittnesbördet i mitt liv är att jag FORTFARANDE L E V E R och är cancerfri.

Tacksamheten är oerhört stor till Gud och själva livet. Jag är frälst av nåd och lever på ”övertid”!

Fick ju goda besked förra veckan när jag var på mammografiundersökningen. Jag fick beskedet: cancerfri. Det var härligt att få skrika HALLELUJA i sjukhuskorridoren en sådan gång. Det fanns ingen där just då.

Har överlevt 2 bröstcancer och är djupt tacksam till Gud och Doktorn samt till all sjukhuspersonal, familjen, nära och kära för deras hjälp och stöd.

Jag ger ALDRIG UPP! Mina visioner, drömmar som ej är uppfyllda än ska jag uppnå och drömmarna ska bli SANNA.

Så länge jag lever ska jag predika Guds levande ord.

Han är anledningen till att jag lever, så jag tackar honom.

Min vän, ge ALDRIG upp du heller!

Jag ska sjunga och predika så länge jag lever<3Här sjunger jag gospel på Färjan.

Responses

  1. Jättebra att du fick glädjande besked från mammografin.

    Man ska aldrig aldrig ge upp. Det är bara att kämpa på. Det har jag också fått lära mej.
    Trevlig helg, Ruth.


Kommentera

Kategorier

