Skrivet av: boatpastor | februari 4, 2011

Andens frukter<3

Andens frukter är nio ord med stora betydelser;
Kärlek, glädje, frid, tålamod, vänlighet, godhet, trohet, mildhet, självbehärskning.
(Gal 5:22–23).

Igår kom tankarna starkt till mej kring just ämnet, Andens frukter. I min bön bad jag om att få ha dem, samt dela med mej av dessa härliga frukter till er alla på bloggen, Facebook, överallt i mitt personliga liv där jag befinner mej.

Det är så underbart att träffa människor som har dessa frukter.

Jag trivs i deras närvaro.

Kärleken står nämnd som först och den är störst. Läs 1 Korintierbrevet 13 Kapitel.

Så jag önskar med mitt liv att få ha alla Andens frukterna samt att få sprida dem.

Ha en kärleksfull dag<3

Kommentera

Kategorier

