Skrivet av: boatpastor | februari 11, 2011

FACEBOOK!!

Angående Facebook så måste jag säga att det har ”slukat” mej nästan helt på sistone. Jag bokstavligen ÄLSKAR Facebook.

Ursäkta mej mina läsare att min blogg också har blivit lidandes på grund av det. Har givetvis haft en massa annat att göra också.

Skrev så här nyss på facebook och det är min ärliga mening:

Jag är djupt imponerad över all undebara människor som finns på facebook. Vilken rikedom det är att ha er som vänner samt nya vänner blir det varje dag så gott som. Vilka storyn ni alla har att berätta. WOW!!!!!!!
Jag älskar er♥♥<3Tack att just DU finns♥♥♥<3Ni alla BERIKAR mitt liv♥♥

Vad tycker ni om Facebook? Berätta!

Responses

  1. Hej Ruth! Jag har tänkt detsamma den här veckan. Oj Gode Gud, hur klarade jag mig utan Facebook innan?! småpratet är ett bindningsmedel för det första, stärker relationer mellan släkt och bekanta. Å möjligheten att dela musik med varandra 🙂 härligt!


Kommentera

Kategorier

