Skrivet av: boatpastor | februari 24, 2011

Alla Hjärtansdagskryssningen på Färjan<3<3<3

Här kommer bilder från Alla Hjärtansdagskryssningen på Färjan, Viking Cinderella, den 14 Februari 2011. Jag hade klippt hjärtformade rosa hjärtan hemma som jag tog med mej till Färjan. Det är andra året i rad som jag delar ut sådana lappar på Alla Hjärtans dag ombord.

Jag skrev ”ett ord på vägen” till alla dem som ville det. Många var det som ville ha lapparna och tyckte att det var gulligt och omtänksamt av mej.

De små rosa lapparna som jag delade ut på Färjan.

Jag satt och skrev en av lapparna till en person på Färjan.

Vi hade ett fint samtal.

Min Facebookvän som jag träffade på Färjan.

Det var ett glatt möte på Alla Hjärtans dag.

Tänk vad fint att mötas på båten. Vi är Facebookfriends och har aldrig träffats innan.

Min vän Elvis sjöng i Puben som Gästartist.

Trubaduren Johnny Sörman sjöng och spelade så fint i Puben.

Glada möten med människor dagen till ära.

Min önskan är att sprida Guds ord och glädje på Färjan.

Människorna säger att jag sprider värme och glädje….

På mina små rosa hjärtformade lappar skrev jag ett personligt ”ord på Vägen”, något vackert om hur Jesus älskar dem och annat.

Jag fick en röd lapp av Bartendern. Det stod: ”Alla Hjärtans dag….Du är ett av alla fina hjärtan”. Jag fick en annan lapp också av en kille där det stod: ”Du är vacker”. Jag blev glad för deras lappar också.

Tjejen blev glad över att få en lapp av mej samt att få prata med mej.

Färjan-Alfonso och Färjan-Ruth. Jag blir alltid lika glad av att träffa Alfonso. Han kallade mej för ”hjärtat”. Det värmde mej så enormt.

Trubaduren Johnny Sörman och jag i Färjan-natten.

Elvis och jag på Viking Cinderella.

Vilken show det var…

WOW, vilken ”Tribute to Elvis-show” det var ombord. ”Elvis” kom fram till mej under sången…..

Kommentera

Kategorier

