Skrivet av: boatpastor | februari 26, 2011

Mitt möte med Björn Ranelid på Lets Dancekryssningen på Färjan!

Den 16-17 Februari var Lets Dancefolket ombord på Färjan. Björn Ranelid och jag hade fina möten på Viking Cinderella.

Vid flera tillfällen blev det småprat och mingelbilder. Jag gav Björn en rosa hjärtformad lapp där jag skrev ”ett ord på vägen”.

Jag berättar om Jesus till alla, kända som okända. Björn är en genialisk personlighet och en fantastisk författare.

Björn Ranelid och jag på Färjan.

Björn, Maria och jag.

Björn och jag innan han skulle av Färjan.


Kommentera

Kategorier

