Skrivet av: boatpastor | mars 1, 2011

1.3.2011

God Morgon<3

Sitter här med mitt morgonkaffe vid datorn. Har redan uppdaterat och kollat läget på Facebook. Detta med facebook älskar jag. Det tar mycket av min tid, har över 4000 vänner där och 4 Fan Clubs där.

Tänk vilken fin gemenskap det är och vad härliga kontakter man får på facebook. Hoppas att ni också gillar facebook.

Igår kväll tittade jag på Oscarsgalan 2011. Den var mycket bra. Vi har så fantastiska förmågor i världen. Snacka om dessa proffsiga skådisar.

Nu ska jag sätta mej och skriva på min bok.

Ha en vacker morgon<3

Kram på er<3

Hoppas att solen skiner på dej<3

Kommentera

Kategorier

