Skrivet av: boatpastor | mars 1, 2011

Vad tyckte ni om den Hemlige Miljonären ikväll?

Vad tyckte ni om den Hemlige Miljonären ikväll, tv-programmet på kanal5?

Jag tyckte såhär:

Jag  skrev detta på Kanal5 logg på Facebook, samt på deras hemsida och på min logg på Facebook. Jag skrev också lite därtill. 

Ingrid tack för ditt varma och kärleksfulla hjärta.
Tur att jag rekomenderade många att se detta program ikväll.
Det var ett fantastiskt avsnitt med många inslag som berörde mitt hjärta djupt
Ingrid, jag förstår att du känner att du har blivit… en bättre människa.
Att se situationen på plats och dessa våra underbara medmänniskors tuffa vardag utan hem och värme på plats förändrar ens egna liv.
Tack att du hjälpte så många med dina gåvor.
Du gav hopp, värme, kärlek och spred glädje med dina gåvor, din empati, ditt engagemang.
Du uppmuntrade volontärerna på ett underbart vackert sätt.
Jag vill ge en stor elloge till dej samt alla som arbetar som volontärer just i detta avsnittet, det berörde mej djupt.
Ni alla är fantastiska människor!
Ingrid jag önskar dej allt det bästa och Guds rika välsignelser.
Kram. Båtpastorn Ruth
Kommentera

Kategorier

