Skrivet av: boatpastor | mars 2, 2011

Jag älskar att skriva!

 

<3I love to write. Jag älskar att skriva♥ Rakastan kirjoittamista♥
Känns så härligt att jag äntligen får skriva på min första bok<3Det har bara varit en dröm, men som jag nu FÖRVERKLIGAR♥<3Jag är så glad♥
Tuntuu niin ihanalta että vihdoinkin olen kirjoittamassa mun ensimmäistä kirjaani♥ Se on vain ollut unelma, mutta jota nyt olen toteuttamassa<3Olen niin iloinen♥
Något nytt håller på att födas fram i mitt liv<3

Kommentera

Kategorier

