Skrivet av: boatpastor | mars 2, 2011

Min allra första bok ska handla om…

Min allra första bok ska handla om mitt liv på Östersjöns olika båtar, min Båtmission, mitt liv på Färjan före och efter tv-medverkan, mina spännande människomöten med kända som okända människor.

Det blir en unik bok. Den har aldrig funnits på marknaden. Det är bara jag som har varit Båtpastor i 12 år.

Denna boken håller jag på att skriva nu.

Då vet ni vad den handlar om. Har fått en del frågor kring boken.

Kram. Båtpastorn Ruth

Jag på Färjan, Viking Cinderella.


Responses

  1. Lycka till! Ska bli kul att läsa sen! =)


Kommentera

Kategorier

