Skrivet av: boatpastor | mars 2, 2011

WOW, vilken härlig 2 timmars promenad…

WOW, vilken härlig 2 timmars promenad det blev. Jag har verkligen ”laddat batterierna nu”, mina batterier är nyladdade. Tänk vad en uppfriskande promenad kan åstadkomma underverk.

Jag gick där i solskenet och bara njöt.

Samtalade med min bästa vän i telefonen. Det är en vän som jag kan dela allt med och det stannar mellen oss två.

Det är som att rensa sitt inre, sin själ.

Min vän är mera än guld värd<3

En helt fantastisk person. Det finns bara en sådan person i hela världen.

Nu ska jag fortsätta att skriva på min spännande bok, så att pennan ryker.

Det var så vackert ute idag.


Kommentera

Kategorier

