Skrivet av: boatpastor | mars 3, 2011

En underbar dag i Jönköping City<3

Jag hade en underbar dag i Jönköping City idag. I flera timmar sprang jag runt i de olika affärerna.

Hade en hel del ärenden att uträtta.

Jag hittade en så söt killbarbie till lilla söta Isabell som fyller 5 år på Tisdag. När jag skulle posta den, så sa det att i Jönköping är det enda stället man kan posta paket på i dagsläget, Ica Maxi. Det förvånade mej stort.

Den funktionen har Posten tagit bort tydligen från Tobaksaffärena och dylikt.

Men i en kiosk i Huskvarna som jag ringde kan man iallafall fortfarande posta paket. Det är bra det!

Hittade smink, hälsokostprodukter och annat smått. På bussen fanns JnyttXtra, det gladde mej. Min dotter Cathrine och hennes kollega Marianne skriver den tidningen.

Tog en fika på Mc Donalds<3

Har lagat käk och uppdaterat facebook.

Nu ska jag ta det lugnt..

Hur har din dag varit?

Kramar<3

Nr 2 av JnyttXtra som finns ute nu.

Isabell och jag i bollhavet på Färjan under tv-inspelningarna för Färjan på kanal5.


Kommentera

Kategorier

