Skrivet av: boatpastor | mars 3, 2011

God Morgon!

En riktigt god Morgon till er alla.

Idag ska jag åka ner till stan och handla en fin present till Isabell, ”Färjan-Isabell” som medverkade med mej på tv-succen Färjan på Kanal5 i 3.e säsongen av Färjan.

Isabell fyller 5 år Tisdagen den 8 Mars.

Hon har önskat sig en killbarbie av mej, det ska hon få.

Jag pratade med Isabell igår i telefonen. Hon är för go..

Varje gång blir jag så själaglad, Hon är genialisk och gör mej överförtjust.

Min syster Lea och hennes man Jouko kan vara så stolta över deras barnbarn.

Katja och Martin ska känna sig stolta över deras fina dotter. Det är de alla också.

Innan jag åker till stan ska jag skriva på min bok.

Ha en fin förmiddag.

Love ya all<3

”Färjan-Isabell” och jag på väg till Färjan-tv-inspelningar.

Kommentera

Kategorier

