Skrivet av: boatpastor | mars 6, 2011

Jag skulle egentligen ha träffat Miss Finland 2011!

God kväll.

Nu skulle jag egentligen ha varit på Finlandsfärjan Mariella och träffat Miss Finland 2011, för en intervju till min blogg samt lite fotande.

Självklart hade jag berättat om Guds kärlek också. Har träffat Miss Finland innan på Mariella.

Förra årets Miss Finland Viivi Pumpanen och prinsessorna Anne Nurminen och Susanna Turja.

Miss Finland 2010 Viivi Pumpanen och jag på Mariella.

Miss Finland 2010, Viivi Pumpanen.

Kolla in från förra årets möte:

https://boatpastor.wordpress.com/2010/01/26/traffade-miss-finland-pa-mariella-den-19-21-januari-kryssningen/


Kommentera

Kategorier

