Skrivet av: boatpastor | mars 7, 2011

En härlig Morgon!

En härlig morgon till er alla!

Solen skiner utanför mitt fönster. Avnjuter mitt morgonkaffe. Har uppdaterat mej på facebook och skrivit lite hälsningar till vänner också.

Jag älskar Facebook. Där har man kontakter över hela världen och nya blir det hela tiden.

Ni glömmer väll inte att se på tv4, ”Efter Tio”, nu på morgonen kl. 10.05?

Miljardärskan Wonna I de Jong medverkar i tv-programmet idag.

Wonna var med på Kanal5 tv-program: ”Den hemlige miljonären”, för ett tag sedan.

Japp, här ska skrivas på min Färjanbok.

Vi hörs.

Jag älskar er alla<3


Kommentera

Kategorier

