Skrivet av: boatpastor | mars 8, 2011

Glädje i Jönköping City!

Hej.

Jag spred glädje i Jönköping City idag, på Den Internationella kvinnodagen. Jag var där i timtal och fixade ärenden. Solen sken och det kändes bra inombords. Tänk vad solstrålarna gör för oss människor, solen får oss att må bra.

Jag promenerade i det vackra vädret varvat med att ordna mina ärenden.

Fick lite vårkänslor faktiskt.

På Gallerix kände en kvinna igen mej och utbrast: ”Hej filmstjärnan”. Vi har pratat några gånger tidigare.

Jag spred kvinnodagsglädje i flera butiker idag. Expediterna känner mej.

När jag rusade in på Kicks utbrast jag: ”Hallelujamoments, tjena tjejer, ha en fin Internationell kvinnodag”. Sedan kramade jag tjejerna.

En av dem hoppade till. De blev så glada båda två som jag pratade med.

På Guldfynd fick jag också höra hur välkommen jag alltid är.

Det kändes gott att önska flera kvinnor en fin kvinnodag idag.

Vidare på facebook och per telefon och sms har jag grattat kvinnor.

Jag älskar att uppmärksamma andra.

Firade dagen med en semla för egen del, i gott sällskap.

Ha en fortsatt fin kväll.

Kramar!

En ros till alla kvinnor idag. Ni alla är vackra.


Kommentera

Kategorier

