Skrivet av: boatpastor | mars 8, 2011

Grattis ”stjärnan” Isabell på 5års-dagen!

Grattis ”Stjärnan” Isabell på 5års-dagen. Min syster Leas och hennes man Joukos barnbarn. Katjas och Martins dotter.

Världens bästa tjej fyller år idag. Isabell är helt sagolikt fantastisk!

Du är: Dej själv, naturlig, söt, vacker, intelligent, smart, rolig, uppfinningsrik, underbar, alltid glad, ”en glädjespruta”, energispridare, naturlig, begåvad…Listan kan bli låååååång!

Det finns inte ord till att beskriva vem du är. Man måste ”uppleva”, se dej/höra dej live.

Isabell jag tror på dej. Du kan bli ALLT du vill här i livet.

Varje gång jag ser dej Isabell blir jag glad. Du får mej att le. Dina smarta ord och tankar är genialiska. Du är så kreativ. Dina teckningar är bedårande, du är en konstnär.

Du sjunger som en ängel.

Isabell du pratar så vuxet. Du har en så skön stil.

Jag glömmer aldrig hur duktig du var på tv-succen Färjan. När vi gjorde tv-inspelningarna, var du som en erfaren ”skådis”.

Skickade paket till dej, hoppas att du gillar presenten.

Jag älskar dej Isabell. Det finns bara en Isabell-det är du! Du är så unik, speciell och värdefull.

Må Gud välsigna och bevara dej varje dag av ditt liv.

Happy Birthday. Grattis på födelsedagen Isabell.

Här kan ni se ”Färjan-Isabell” på tv-succen Färjan på Kanal5.

http://www.kanal5play.se/program/play/farjan-s03e05

Min klara favorit Isabell på 5 års-dagen.

Den fantastiska tårtan har Isabell och mormor Lea gjort. WOW, så vackert!

”Färjan-Isabell” och Färjan-Ruth på tv-inspelningarna av tv-succen Färjan.

Isabell och gänget på tv-inspelningarna av Färjan.

Jag i bollhavet med Isabell under tv-inspelningarna av Färjan.

Isabell sjöng på Färjan. Per Nyberg ackompanjerade.

Vackraste rosorna till dej på din födelsedag Isabell<3

Grattiskramar. Ruth


Kommentera

Kategorier

