Skrivet av: boatpastor | mars 9, 2011

Har gymmat och samtidigt bett för varje människa på jorden!

God Eftermiddag.

I morse gick jag till gymmet, men upptäckte att jag hade glömt gympakläderna hemma. Snacka om att vara tankspridd.

Det var bara att gå tillbaka hem och hämta kläderna.

Men jag vet vad det beror på. Jag var såååå upprymd av en positiv grej som hände i morse.

Jag får en så härlig energi av att gå på gymmet samt av mina promenader.

Har på sistone gått på en diet och det har tagit skruv. Har tappat några kilon.

Nu lyssnar jag på Mix Megapol och ska sätta mej och skriva på min Färjanbok.

Ha en skön eftermiddag.

Kramar!

Idag har jag bett för varje människa på hela jorden!


Responses

  1. hej! Var gärna med & tävla om tre par trendiga & ombloggade smycken hos http://www.emys.se

    Tävlingen slutar redan ikväll, så du passa på att delta så kan det bli du som vinner!

    http://www.emys.se/2011/03/08/tavling-vinn-trendiga-ombloggade-smycken/


Kommentera

Kategorier

