Skrivet av: boatpastor | mars 13, 2011

Min fantastiska inspirationspromenad<3

Jag kom just in från min helt fantastiska inspirationspromenad.

Solen tittade fram så fort jag gick ut. Den lyste så gudomligt vackert på mej. Naturen var sagolik.

Jag gick på en närmare 2 timmars promenad. Det var underbart. Jag hörde koltrastarna kvittra, de sjöng en vacker sång för mej.

Jag såg solen gå ner.

Vad vackert det är i Guds fria natur. Jag njöt i fulla drag.

Mina ”inre batterier” blev laddade igen.

Många nya tankar fick jag också.

Det var även en underbar telefonbönepromenad med min bönevän och vidare samtalade jag med min bästa vän i telefonen samtidigt där jag gick. WOW!

Hur har ni haft det denna Söndagen?

Ha en fin kväll.

Kram

Det är vackert i Guds fria natur.

Kommentera

Kategorier

