Skrivet av: boatpastor | mars 13, 2011

MITT LIVS MEST KREATIVA PERIOD ÄR NU!

Mitt livs mest kreativa period är nu. Jag har så många tankar och ideer som jag vill verkställa och som jag jobbar på.

Det är en enorm kraft och energi som jag känner i mitt liv just nu.

Det blåser nya vindar och jag bara hänger på. Ideerna har flödat länge, nu håller jag på att verkställa saker.

Jag jobbar hårt för att nå mina mål.

Vi måste tro på oss själva och på våra möjligheter!

Vad har du för drömmar?

Vad vill du förverkliga?

Tro på dej själv! Gör det! Du kan!

Lycka till!

Just nu ”skapar” jag vackra saker…..


Kommentera

Kategorier

