Skrivet av: boatpastor | mars 15, 2011

Min fantastiska promenad igår kväll i månskenet!

Måste bara berätta om min fantastiska promenad i månskenet igår kväll. Det var sagolikt vackert och mörkt ute på kvällen.

Månen lyste och stjärnorna glänste. Det var förbluffande vackert.

Jag sträckte upp mina händer mot himlen och bad till Gud. Det var många saker jag bad om. Många specifika personer som jag bad för. Men jag välsignade även alla mina nära, kära och er alla mina läsare samt mina facebookvänner.

Det var en stund at minnas. Det var så starkt och vackert.


Kommentera

Kategorier

