Skrivet av: boatpastor | mars 22, 2011

Färjanfoton från mina 3 resor förra veckan!

Hejsan!

Äntligen kommer här lite bilder från mina 3 Färjanresor förra veckan. Skriver på min Färjanbok som ni vet så jag ska inte skriva så mycket om allt som jag var med om under dessa 3 resor. Ni kan läsa mera i min Färjanbok.

Men det var helt fantastiska resor!

Elvis, en fin kille som vi träffade och jag.

Vi fick så fin kontakt.

Jag är lycklig i min kallelse att predika på Östersjön.

Från Mannekäng och Modell till Båtpastor.

Preaching…

Härliga människor.

Kryssningsvärden Andreas och The Boatpastor.

Pose.

Friends.

Härliga människomöten på Färjan.

WOW, vad jag älskar människor.

Preaching i Färjannatten.

Vilket ”möte” vi hade i Vinbaren.

Jag älskar Färjan och människorna där<3<3<3

Easy kit spelar bra. De är så rara.

Hallelujamoments!

Kommentera

Kategorier

