Skrivet av: boatpastor | mars 22, 2011

FRÅN MANNEKÄNG OCH MODELL TILL BÅTPASTOR,LIVSCOACH och GOSPELSÅNGERSKA!

Mitt liv har varit en spännande resa. Från att ha varit mannekäng och modell till att bli Båtpastor, Livscoach, tv-profil och gospelsångerska, det har varit spännande. Det är fortfarande spännande. Det är min kallelse att sprida Guds ord, värme, kärlek, medmänsklighet på Östersjöns olika båtar. Efter min tv-medverkan på tv-succen Färjan har jag varit mest på Färjan, Viking Cinderella, där folk vill träffa mej. De har sett mej på tv. Jag vill givetvis träffa dem. Jag älskar Jesus, båtarna samt människorna där. Gud har kallat mej att predika på båtarna. Det har jag gjort helt ideelt i 12 år.

I min Färjanbok tar jag upp detta.

Jag som mannekäng och modell år 1977.

Båtpastorn på Östersjöns hetaste dansgolv där jag predikar.

Jag tar med Jesus och tron även dit……….

Där människor dansar där finns jag som en medmänniska.

Har sjungit gospel på Stora scen många gånger, så även på tv-succen Färjan.


Kommentera

Kategorier

