Skrivet av: boatpastor | mars 23, 2011

Lite kvällstankar!

God kväll!

Har lite kvällstankar…

Detta med själva livet, ja, det är en stor gåva. Jag kan inte förstå dess djup, höjd, bredd och längd.

Ett förstår jag att mitt hjärta alltid kommer att älska livet och att ur mitt hjärta reser sig en djup tacksamhet över själva livets gåva. Jag har tittat döden i vitögat så jag är ödmjukt tacksam att jag överhuvudtaget lever. Har överlevt två bröstcancer, lever på övertid och jag är cancerfri.

Jag ber ofta till Gud. På sistone har jag lyft upp mina händer mot himlen och sagt i min bön till gud:
”Jag har två tomma händer och ett hjärta som brinner för dej Jesus och för människor. Gud låt mej alltid få tjäna dej”.

Det är verkligen det enda jag ber om att få göra här i livet. Att få vara till välsignelse för andra människor.

Jag välsignar er alla mina läsare och önskar att era liv får vara det ni önskar att de ska vara.

Godnatt.


Kommentera

Kategorier

