Skrivet av: boatpastor | mars 25, 2011

Fredag!

God Morgon denna Fredag!

Solen skiner ute och jag dricker mitt morgonkaffe och lyssnar på Mix Megapol.

Har uppdaterat mej på facebook och kommenterat hos mina vänner.

Jag bokstavligen älskar Facebook.

Det är sista chansen att komma med på tjejplanet, med Mix Megapol.

Radion måste bara vara på. Hoppas att jag kommer med<3

Idag ska jag hinna med mycket. Städa, tvätta, handla, skriva min bok..o.s.v.

Hur mår ni idag?

Kram på er<3

Glöm inte att ta vara på dina vänner<3


Responses

  1. Ibland beundrar Dig för engagemang och att Du orkar…
    Önskar Dig allt gott.


Kommentera

Kategorier

