Skrivet av: boatpastor | mars 29, 2011

En nostalgi och glädjande dag i Borås idag<3

Min dag i Borås var på ett sätt en nostalgidag. År 1965 flyttade vi Familjen Närhi till Borås. Jag började skolan där. Åren har gått men minnena lever kvar i mitt hjärta.

Idag hade jag en mycket gedigen dag i Borås. Berättar inte mera om det. Har ett privatliv också.

Men jag känner mej glad i mitt hjärta över en fantastisk dag.

Tack fina dej, du som gjorde min dag<3

Jag som skolflicka i Borås.

Mina älskade föräldrar Pastorsparet Eino och Elma Närhi. (De är hemma hos Gud).

Tack fina dej, du som gjorde min dag idag. Vackraste rosorna går till dej. Kram<3


Kommentera

Kategorier

