Skrivet av: boatpastor | april 1, 2011

Jag vill tacka livet<3

Jag ser på livet med kärlekens ögon, jag älskar varje sekund av mitt liv. Jag har tittat döden i vitögat men har överlevt, lever på övertid, är cancerfri. Jag är så tacksam för mitt liv. Varje sekunds bråkdel vill jag älska, leva fullt ut i den gudomliga kärleken. Jag tackar livets givare för att han lät mej leva. Jag vill alltid älska Gud, livet, min familj, mina nära och kära vänner och alla fina människor där ute i landet/Länderna. Min enkla bön är att jag alltid till mitt sista andetag ska få vara Guds kärleks budbärarinna här på jorden. Jag har två tomma händer och ett hjärta som älskar Gud passionerat och mina fina medmänniskor. Jag vill tacka för livets vackra gåva. Jag välsignar er alla<3

Störst är kärleken<3

Kram. Båtpastorn Ruth


Kommentera

Kategorier

