Skrivet av: boatpastor | april 3, 2011

Du är älskad<3

Du är älskad<3

Du är älskad oavsett bakrund, arv, miljö, uppväxt, social status, hudfärg, hur du mår, var du bor, om du är glad eller ledsen.

Människor sviker dej, bryter löften, går bakom ryggen på dej, förtalar, gör saker för att tillfredställa sitt ego, tänker mest på sig själva, krossar ditt hjärta, är avundsjuka, är inte dina sanna vänner.

En del människor håller sina löften till dej, de är dina sanna vänner, håller sina löften, går inte bakom ryggen på dej, förtalar dej inte, tänker mest på andra, tilllgodoser andras behov, krossar inte ditt hjärta, är inte avundsjuka, är dina sanna vänner.

Oavsett vad du går igenom i ditt liv, ska du veta en sak:

Du är älskad för den du är.

Du är värdefull.

Du är unik.

Du är speciell.

Ingen är som du.

Må Gud välsigna dej. Han älskar dej med en evig kärlek.

Jag älskar dej också min vän.

Älska andra, sprid kärlek överallt.

Glöm aldrig: Du är älskad.

Med kärlek: Din vän Båtpastorn Ruth

Responses

  1. Jag älskar dina ord i bland 🙂 tack så mycket….i bland känner man sig så ensam. Som om man är den enda som vill sprida lycka…
    men man är aldrig ensam. Det finns alltid fler på samma jord som har samma uppdrag, liknande idéer och som ger av sig själva utan tanke på att få igen. Det är skönt. I dag känner jag mig så sorgsen pga lite privata saker…. och dina ord tar jag tacksamt emot. Ha en underbar dag, Båtpastor Ruth!


Kommentera

Kategorier

