Skrivet av: boatpastor | april 3, 2011

Senaste NYTT. ”En röst i natten”. ”Ruths röst i natten-logg”.

Senaste NYTT

Så här står det på facebook i mina anteckningar. Denna ide föddes till mej för ett tag sedan. Jag plockar fram denna anteckning varje gång den loggen är öppen.

Vissa nätter ska jag vara ”en röst i natten”, finnas här för samtal, bön på min logg.

Detta föddes nu inatt till mej.

”Ruths Röst i natten”-logg! Båtpastorn Ruth

Senast inatt hade jag den öppen. Folk behöver en medmänniska även på natten.


Kommentera

Kategorier

