Skrivet av: boatpastor | april 12, 2011

Mina tre vackra barn<3<3<3

Mina tre barn ni är det vackraste jag vet. Utan er skulle jag känna mej fattig. Ni berikar min värld.

Vi har kämpat tillsammans, vi har gråtit och skrattat, bestigit berg varit i dalarna. Men tillsammans är vi starka!

Inte en enda dag av mitt liv skulle jag vilja leva utan er<3

Jag är tacksam för själva livet och att jag lever på övertid, är cancerfri och kan glädjas åt er…och själva livet…..Jag älskar er mina tre ädelstenar, mina vackra rosor<3

Mina tre vackra barn<3

Mina tre vackra rosor.


Kommentera

Kategorier

