Skrivet av: boatpastor | april 13, 2011

Några Färjanfoton från April 2011-4 kryssningar!

Lägger upp några Färjanfoton från mina sista resor. Är lite sparsam med bilder nu med tanke på min kommande Färjanbok.

Hade 4 fantastiska kryssningar iallafall. Resten får ni läsa i min Färjanbok.

En tjej som jag träffade på Färjan.

Kryssningsvärden Andreas och jag.

I puben där jag brukar predika. Här med Elvis och lite annat folk.

På Tapas grill.

En ”Dressmanmodell” och jag. Har predikat till honom många gånger ombord. (Jag kallar honom så, han är inte Modell).

Båtpastorn utanför Viking terminalen, i väntan på att kliva ombord på Viking Cinderella.

Kommentera

Kategorier

