Skrivet av: boatpastor | maj 14, 2011

Min semester i Frankrike i bilder. Del 1.

Mina 10 dagar i Frankrike var fantastiska. Solsken varje dag och en temperatur från 20 grader upp till 28 grader. Här kommer lite bilder.

Jag på Landvetter flygplats på väg till City Airlines-planet.

Jag på Nice flygplats efter en lyckad flygresa.

Vacker utsikt från terassen sett, där jag bodde i Antibes.

Jag var på marknaden.

Jag kollade in utbudet.

Frankrike är ”blommornas land”.

Jag på den engelska puben. Tog en cappucino där.

Terassen där jag bodde.

En Citybild från Antibes.

Vattenfontänerna älskade jag.

Jag gick ofta omkring på centrum.

Jag käkade en god pizza på en fin restaurang vid torget.

Pizzan var god. Under tiden jag åt kollade jag in stadslivet.

Restaurangen inifrån sett.

Antibes Centrum.

Ett skyltfönster hos en frisörsalong.

De hade snygga skyltfönster.

Under min shoppingdag spanade jag in mycket.

Solhatten och väskan var något av det jag köpte.


Kommentera

Kategorier

