Skrivet av: boatpastor | maj 15, 2011

Jag träffade Elvis Presleys vän på Nice-tåget!

Under min semester träffade jag en mycket speciell person.

När jag var på väg tillbaka till Antibes från Nice träffade jag Elvis Presleys vän på tåget. Hon var en vacker amerikanska. Hon satt brevid mej. Vi började prata. Jag kom in på gospelmusik och Elvis Presley. Då berättade hon att de var familjevänner. Vidare tog hon upp ett mycket värdefullt fotografi på Elvis Presley när han höll just denna kvinnas förstfödda baby i sina armar.

Jag höll i fotografiet och bara rös. Det var så speciellt! Vi samtalade länge, kvinnan och jag. Jag predikade för henne och önskade henne Guds välsignelser. Det var ett fantastiskt människomöte i Frankrike.

Vackra Elvis Presley!


Kommentera

Kategorier

