Skrivet av: boatpastor | maj 17, 2011

Ett människovärde!

God och vacker morgon mina läsare!

Idag har jag tagit upp frågan om ett människovärde på Facebook.

Har skrivit mycket uppmuntrande ord till mina facebookvänner.

Ord kan såra och även uppmuntra.

Mitt mål och syfte i livet är inte att såra utan att uppmuntra.

Du är unik, vacker, speciell, älskad, värdefull och ingen är som du.

Gud har en skräddarsydd, mästerlig plan för dej.

Alla är lika värda.

Man ska inte trampa på någon.

Min fråga till er alla idag är: Ser du din medmänniskas värde?

Önskar många svar!

Alla är lika värda och värdefulla<3

Responses

  1. Like this, kram kram, du är en skön härlig kul människa!
    Skapad till Guds avbild

  2. Like this, du är också en speciell skön go härlig människa. Skapad unik till Guds avbild
    Kram kram


Kommentera

Kategorier

