Skrivet av: boatpastor | maj 18, 2011

Shopping och annat i Nice!

Jag shoppade och kollade in vackra Nice under min semester där. Här kommer lite till foton.

Vackra Nice. Jag fikade 2 gånger på Restaurangen till vänster.

En gatubild.

Jag gick i Nice Centrum för att spana in läget.

Den populära Promenade Des Anglais.

Det var så vackert vid havet.

Jag njöt av en promenad på Promenade Des Anglais.

Jag strosade omkring i Nice.

Det var många populära uteserveringar, Restauranger i Nice.

Här shoppade jag lite souvenirer och vykort.

På stationen hade en tjej vinterdojor på sig. I den sommarhettan fattade jag inte varför?

Kommentera

Kategorier

