Skrivet av: boatpastor | maj 25, 2011

Jag firar Livet på Färjan, Viking Cinderella<3

JAG FIRAR LIVET!

Välkomna att vara med och fira min födelsedag på Färjan, Viking Cinderella den 17 Juni 2011<3Kl 18.00 avgår

Viking Cinderella från Stockholm till Mariehamn.

Boka redan idag på Tel.08. 452 40 00

Ange kod: ”Ica”.(Om ni är medlemmar).

Jag firar min födelsedag varje år på Färjan för att fira just LIVET, att jag fortfarande är cancerfri!

Välkomna!

Kram. Båtpastorn Ruth

Jag på Färjan.


Kommentera

Kategorier

