Skrivet av: boatpastor | maj 26, 2011

Till minnet av min älskade mor<3

-” Jag tänker på dej älskade mamma. Det är Mors dag på Söndag. Du finns inte mitt ibland oss längre. Men om du hade funnits, hade jag gjort Mors dag så vacker för DEJ. Ditt vackra minne, ditt änglalika ansikte, dina tindrande ögon, din sammetslena hud, Din vackra stämma, dina lugnande sånger, dina vackra böner, din moders kärlek , minnet av dej lever för ALLTID i mitt hjärta. Mamma, jag saknar dej så innerligt. Jag älskar dej. Du är den bästa mamman för mej och oss alla 9 barn. Om du bara skulle vara här nu så skulle jag göra den vackraste Morsdagen i hela världen till dej, Nu är du i paradiset med älskade pappa. Jag älskar dej mamma. Med all kärlek. Din dotter Ruth”♥♥♥♥

Min älskade mamma Elma och älskade pappa Eino<3


Kommentera

Kategorier

