Skrivet av: boatpastor | maj 29, 2011

På Mors dag<3

Grattis alla mammor på mors dag idag. Jag är själv mamma till 3 vackra barn. Jag önskar att alla mammor får en vacker dag.

Att vara mamma innebär ett stort ansvar men det är mycket kärlek. Att få gåvan att vara just mamma känns stort.

Tänk att vi mammor har fått föda nya liv till denna världen.

Jag har fått föda tre vackra barn som jag älskar högst av allt. Det är mina ögonstenar, diamanter i livet.

Tillsammans har vi kämpat oss igenom i dagar av glädje och dagar av sorg.

Min egen älskade mamma är i landet där rosor aldrig dör. Jag saknar henne innerligt. Men minnet av min älskade mamma lever för alltid kvar i mitt hjärta<3

GRATTIS ALLA MAMMOR<3

En varm kram till er alla och Guds vackraste välsignelser<3

Hoppas att ni blir firade idag, det är ni värda.

Ikväll blir det Mors dags firande här hemma samtidigt med ett firande av min son Robert. Han har nyligen blivit taxichaufför.

Rosor till alla mammor idag<3

Hoppas att ni får en ”rosornas dag” idag….

Rosor till alla mammor<3

Jag är mamma till dessa tre fantastiska barn, som nu är vuxna.

En tårta till alla mammor<3

Ha nu en underbar Mors dag<3

Gud välsigne er alla mammor<3

Med kärlek. Båtpastorn Ruth


Kommentera

Kategorier

